PvdA logoDe verkiezingscampagne voor de Tweede Kamerverkiezing op 12 september is begonnen. Ook de Jaap Burger Stichting zal haar steentje bijdragen. Daarom bieden we, zodra de kandidatenlijst bekend is, de eerste 30 kandidaat-Kamerleden van de lijst aan om gebruik te maken van een speciaal aanbod.

Debattrein
We gaan campagnedebatten in het land ondersteunen. Bijvoorbeeld kunnen we een debattrein door het land organiseren. Met twintig rode klapstoeltjes en een mobiele geluidsinstallatie reizen we samen met de kandidaat-Kamerleden door het land en organiseren korte flitsdebatten op straat en bij verkiezingsbijeenkomsten. Kandidaat-Kamerleden gaan met voorbijgangers en bezoekers van bijeenkomsten in debat over onderwerpen uit het verkiezingsprogramma. Begin juli hopen we van de kandidaat-Kamerleden te horen wie gebruik wil maken van dit, of een ander debataanbod.

Meedoen
Maar om dit te kunnen realiseren hebben we jou nodig. Ben je ook voor een goed debat, en wil jij als PvdA-er de kandidaat-Kamerleden ondersteunen bij de campagne en het debatteren? Dan kun je met onze tour meedoen en helpen bij de debatactiviteiten op locatie! We reizen met kandidaat-Kamerleden mee, en zullen ze op locatie ondersteunen! Sluit je aan bij de Debattrein.

Wat weten we? We organiseren de Debattrein in de periode tussen 13 augustus en 12 september. Waar? Door het hele land. Hoeveel vrijwilligers zijn er nodig? Dat weten we pas als de kandidaat-Kamerleden zich hebben bij ons hebben aangemeld. Kan je je alvast aanmelden als vrijwilliger? Jazeker, aanmelden kan alvast via tk2012@jaapburgerstichting.nl